Moja ljubica

Namenjeno da predstaviš svoj VW.

Moderator: moderatorji

Moja ljubica

OdgovorNapisal/-a dado1986 » Torek 14.10.2008 19:24:03

Živijo sem nov na forumu predstavu pa bi vam moje prevozno sredstvo.

To je moja VW Caravella T3 8) 8)

2100ccm, 112KM, l.1992

Ima klimatsko napravo, električne šipe, električno nastavljiva ogledala, avtomatski menjalnik,...

Slika
dado1986
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Torek 7.10.2008 17:38:25
Kraj: Okolica Ljubljane

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Torek 14.10.2008 21:29:41

Pozdravljen in dobrodošel na forumu in v klubu če se boš odločil.

Dej še kakšno fotko več gor prlepi, da si mal ogledam T3.
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a dado1986 » Torek 14.10.2008 21:58:31

bom ju3 mal bol posliku, pol bom pa še mal več napisu :oops:
dado1986
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Torek 7.10.2008 17:38:25
Kraj: Okolica Ljubljane

OdgovorNapisal/-a izzy » Sreda 15.10.2008 15:34:11

Izgleda zanimivo.
A je potovalen (sedeži), ali je kamper?
TopChop - enjoy the difference.
Uporabniški avatar
izzy
 
Prispevkov: 436
Pridružen: Nedelja 3.7.2005 19:41:05
Kraj: Ĺ entjernej

OdgovorNapisal/-a dado1986 » Četrtek 28.1.2010 23:15:11

Evo spet jaz.(ponekod so slike slabe ker so slikane z slabovidnim telefonom)

Bom po dolgem času mal bol predstavu mojo ljubico:

VolksWagen Caravelle T3, letnik 1991, 2.1ccm, 112KS, WBX motor, automatik.
Od opreme ma pa: električni pomik sprednjih stekel, električni pomik in gretje zunanjih ogledal, klimatska naprava, servovolan, sprednje meglenke,...

Ima tudi nekaj redkih stvari: stranska drsna stekla, široki odbijači, skaj oblečena notranjost, sprednje štirioglate luči pa še kej bi se našl. :P Zgleda pa tkole:(slike še z avto neta, pri prejšnjem lastniku)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Plus pri tem je pa to, da ma zatemnjena stekla, ki so homoligirana in s tem je pridobljen tud tavelk homo kartonček(ne bo problemov za naprej). Avto je bil kuplen od 2. lastnika(prvi lastnik je bil Ivan Zidar-SCT), mel je prevoženih 135k kilometrov, bil je vožen po celi Sloveniji in po balkanu(bil je kot kamp vozilo, za na morje), sam je potniški. tole je bla ljubezen iz otroških dni in tudi ljubezen ne prvi poglet. :oops: :oops: Ko sm ga šel iskat sem še pred preizkušnjo položu aro, ker je že klicu en model, da ga kup in mi vrne 200%-tno aro, moj odgovor pa je bil: PRODANO :twisted: . Vso papirno vojno smo zrihtal, nakar se jest pelm domov in poleti skor zmrznem, ker nism znal klime ugasnt. :? :? Pol sm pa Caravellco registriru in prvi vikend smo bli že z njo na košnji trave, na vikendu v Prekmurju. Avto je do tja in nazaj pršu brez problemov. Naslednji teden sm na servisu naredu en velik pregled vozila in zamenju olje, oljni filter, svečke, zračn filter in se vozu naprej. Pol sm se spustu mal v izdelavo avtoakustike. Naredu panele(še niso oblečeni), nosilčke za twiterje, napelu sm vse kable, prestavu sm akumulator pod zadnje zice(original je spredi pod sovoznikovem sedežem), pa naredu stranice na katere so našravfani ojačevalci.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Namontiram še Woofer in gas po vas. :D :D (nimam slike woofra)

Ker so mi bli original zici kr neki, sm na bolhi najdu tele zice:
Slika

Slika
So pa od Ford Mondea, letnika pa ne vem.

Zadevo je blo treba mal predelat, k tej stvari je pristopil moj oče.
Slika

Slika

Slika

Slika

Tuki se vid kako zgleda voznikov sedež-sovoznikov je tud že notr sam nimam slikce :?
Slika

Ĺ e primerjava sedalnega dela:
Slika

Pol sm mel pa eno mejhno nezgodo.
Slika
Tole sm čez neki časa zrihtu, sam nimam slikce kako zdej zgleda :(
Poču mi je odbijač. :( :(
Slika

Ampak spodi vse celo :D :D :D
Slika

Nabasu sm Nissan Almero in mu naredu za 2500€ škode :lol: :lol:

čez par dni opazm, da je začel neki auspuh sikat pa da je vsak dan pod avtom večja lužica rdečega olja - WTF :evil: :evil: , Pr sodelavcu doma dvignem avto in kaj opazim:
Izpuh zgleda kot, da bi ga z mitraljezom naluknu, skupi ga drži sam še rja :? .
Slika

Slika

Menjalnik je pa uscan, kt ena 90let stara mamca. :D :D
Slika

Slika

In tako sm se lotu naslednji vikend motor vzet vn iz avtomobila, zadeva je na začetku potekala zelo slabo, pol je blo pa že bolš. Mogoče se sprašujete zakaj, tukaj je pa razlog:
Jest sm avto pelu u petek zvečer k sodelavcu. Naslednji dan bi pa motor vn ruknu, sam me je presenetu dž, k je celo noč padu. Avto je bil parkiran v travi, ima zadnji pogon, kolesa so se zavrtela v prazno,... Pol sm pa najprej nataknu eno ketno-se je u prazn zavrtu, pol pa še drugo :twisted: :twisted: , bi šu lohka u hosto drva vn ulečt 8) 8) še en video:

klik

Po tem majhnem problemčku se je pa začel:
Motor še na svojem mestu :)
Slika

Pol pa po dobrih 180minutah na tleh :D
Slika

Slika

Slika

In že na prikolici, ki pelje naravnost proti domu. :P
Slika

Ko sm motor opral sm šele vidu, kaj so delal šalabajzerji. Menjalnik in diferencjal so narazn pajsal iz izvijači in odlomil en kos menjalnika(je iz aluminija) ravno tm k more dihtat, nazaj so pa zalimal z uno pasto k je za aluminij limat. Men se je čist utrgal. Pol sm pa ugotavlu kaj nej nardim in na netu najdem, enga T3 automatika, k se je prodaju za kose. Ga pokličem in skočm menjalnik iskat, ker sm bil zlo vesel, da se bo zadeva odvijala hitreje ga kupim. Se prpelm domov in ugotovim, da menjalnik ni taprav :x :x :x . Naslednji dan razdrem menjalnik v prafaktorje, ga fajn spucam in nesem zašvasat un kos nazaj. Zadeva traja 3dni ker un ni mogu prej nardit, mi vzame 10€, jest pa hitr letim do drejarja, da mi to podreja. In kaj se zgodi(nimam sreče, da bi se stvar premikala brez zadržkov) mi reče da ne more podrejat ker nima stroja, da bi tole notr upel pa podreju :x :x :x . Pol sm pa doma uzel nadrezkar, pa en ravn nastavk žrtvoval, da sm naredu lep kanal :D . Potem pa se je začelo dolgotrajno nabiranje tesnil. Ponaredkov nism najdu, sm šu na poblaščenca in počas naberu robo. Vlekl se je zelo dolg. Menjalnik sm fajn spucu, z difernciala sm pa fajn rjo dol spucu pa poštrihu. Medtem mi je pa moj oče naredu nov izpuh, od glave do lonca :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Potem smo dal pa motor nazaj na svoje mesto, nažalost ni nič slik je fotoaparat zatajil :? :?
Ĺ e en filmčk kako je iz izpuha vn seku ogn preden smo izpuh zrihtal:

klik

Nakar so se začel problemi. Domov sm se pelu iz prvo prestavo, ni mi blo jasn kaj je narobe :shock: :shock: . Po dolgem premisleku sm prišel do spoznanja, da sm bil preveč furjast in sm pozabu kanale, k grejo čez diferencijal do governerja spucat in sm mogu governerja vn uzet pa še ploščo z ventili in še enkrat use spihat pa spucat. Pol je pa delu k šus, vmes sm bil še na dopustu na morju v Puli. No to je bil pa povod, da se je projekt VW T3 2.8 V6 začel.

Enostavno mi ni všeč, da se peleš 130kmh po avtocesti in sam čakaš da pade kšn bat vn. Pa še žre nenormalno pr 130kmh :x :x . Kot sm že v predstavitvi napisu, je na netu velik T3-jev k majo od Subaruja motorje notr. Ker je že v osnovi WBX(WasserBoXer-vodno hlajen boxer motor), je montaža precej enostavna. Potrebno je dobit adapter plato, pol je pa to že skor to :mrgreen: . Sm si reku: NE BOM KRIŽU NEMCA Z JAPONCEM :evil: , zakaj nebi vrgu not en V6 motor, in tko sm se odloču da notr zbašm motor od Audi 100 2.8 V6, z 174 konjskimi silami. Začelo se je iskanje, preden sm se za ta motor odloču je blo teh avtov kokr jih hočeš, pade odločitev pol pa nobenga :x :x . Neki časa čaku na keš in opala zagledam enga Audija, in takoj v akcijo. Cena je bla 2290€, pokličem in se zmenmo za eno lepo ceno(zakaj tako drag, 1 lastnik, 200k prevoženih pa lep k svina :P :P ). Avto sm kupu, pol pa spet en problem, vsak k ga je vidu je reku, da ga nej ne razderam nej se raj vozm z njim in to se je zgodil, zdej se z njim vozm. Sam odločitev je ostala. No čez 1 mesec se pa spet neki zgodi(zgleda da mi je usojen u T3 dat ta motor). Smo bli na eni žurki in se čist po naklučju srečamo z enmu modelom in začne razlagat da ma enga Audija za prodat, a bejž no :P :P le kakšen, 2.8 V6, in to 5km stran od moje bajte(tapruga sm mogu it pa u Ljutomer iskat :evil: ).

Med tem iskanjem sm pa moji ljubici nabavu še nove čevejce, pa distančnike :mrgreen: :mrgreen:
Najprej sm gledu tele, ni slabo :wink:
Slika

Slika

Sej so ble lepe, sam sm pol na polici vidu tole :twisted: :twisted: :twisted:
Slika

To so Rial Imola 8x17 et?-ne vem na pamet, spredaj distančniki 15mm pa daljši vijaki, zadaj pa 20mm(bom kupu 30mm ker je 20mm premal) pa novi daljši stojni vijaki :D

še nevidni ventilčki
Slika

neki roba pa majo :mrgreen:
Slika



a bo tole ql za policaje :?: :?: :?: :?: :?
Slika

Ĺ e spustit pol bo pa petarda :mrgreen:
Slika

Slika

Slika

Slika

Tolk stran se pa giblje feltna od sprednje zgornje roke(sej to bo dost placa?)
Slika

No tole je na kratko vse kr se je dogajal zadnje 2 leti :D

Zdej pa plani za naprej:
- notr zbasat motor 2.8 V6. To je prioriteta!!!
- avto spustit, in hkrati zamenjat vse amortizerje in use gumice na podvozju(gumice stabilizatorja, vse silen bloke,...)
spredaj spustit za 70mm, zadaj 50mm al pa isto 70mm, to bomo še vidl
- spredaj namontirat večje diske pa štiri batne klešče
- zadaj iz kolutnih zavor spremenit na disk zavore
- naredit komplet prenovo notranjosti
- avto zbrust, pregledat če je kje rjav, na novo izolirat podn, pa prebarvat
- v avtu bo tud car pc-ga že mam
- pa še malenkosti k bodo objavljene sprot :mrgreen:

To je pa za mojo predstavitev avta zaenkrat use.
Upam, da vam je predstavitev všeč, če mate kakšen komentar, uprašanje al pa grajo, kar na dan z njim.

No to je zaenkrat use. Bilo je izčrpno popoldne 8) 8) :wink: :wink:

Lp Dejan
dado1986
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Torek 7.10.2008 17:38:25
Kraj: Okolica Ljubljane

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Četrtek 28.1.2010 23:35:57

Zaenkrat te bom samo pohvalil, ker si zelo lepo predstavil svoja dela na tvoji ljubici.
V kratkem tudi kakšen komentar.
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a dado1986 » Petek 29.1.2010 0:00:48

Hvala :P
dado1986
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Torek 7.10.2008 17:38:25
Kraj: Okolica Ljubljane

OdgovorNapisal/-a vw t3 » Petek 29.1.2010 11:37:26

full dobr. tale je bil pa prej iz našga konca. jaz imam pri svojmu še bližje gumo zgornjemu končniku pa je uredu. edino upam da boš lahko homologiral feltne ker ti kar dost gleda vn. pri meni je to full gledu pa imam širino feltne 7,5 pa distančnik 0.5mm. A drsna vrata lahko odpiraš?
Uporabniški avatar
vw t3
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Nedelja 9.9.2007 23:27:16

OdgovorNapisal/-a dado1986 » Petek 29.1.2010 20:02:39

sej bom še mal blatnike vn potegnu :lol: :lol: zadnja vrata se pa glih za glih odprejo, skrbi me kaj bo ko bo spuščen. Bo treba drsnik predelat :wink:
dado1986
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Torek 7.10.2008 17:38:25
Kraj: Okolica Ljubljane

OdgovorNapisal/-a OLD » Petek 29.1.2010 21:36:51

To je bilo pa izčrpno poročilo! Le pogumno naprej!
VW je kot vino. Starejši je-boljši je...
OLD
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Četrtek 3.9.2009 8:48:55
Kraj: Metlika

OdgovorNapisal/-a dado1986 » Petek 29.1.2010 23:12:55

sej se počas trudm, sam zdej se mi je pa mal zataknil. v originalu je avtomatik, jest sm ta menjalnik mislu uporabt pr predelavi na V6. zdej me pa zanima če obesm tale motor gor a se bodo hitrosti v odvisnosti z obrati motorja(kmh/rpm), kej spremenile, ali ostajajo iste??? Recimo če je zdej 130kmh/4200rpm, pol bo pa 130kmh/???rpm.

Lp Dejan :?
dado1986
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Torek 7.10.2008 17:38:25
Kraj: Okolica Ljubljane

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Sobota 30.1.2010 0:45:42

Ja nima se kej spremenit , če je bilo prej 130 pri 4200 obratih bo tudi pri Audi motorju isto samo kej ne boš rabil razmišljat, da ti bo kakšen bat ven pogledal :lol: :lol: in imel še na lageru ene 1500 obratov ali že kulk jih pač ima Audi vse skupaj za nucat.
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a dado1986 » Sobota 30.1.2010 15:28:18

zdej je nastal problem, pomoje bom prešaltu na ročni menjalnik. A ma kdo mogoče ves potreben material, a ma kdo menjalnik z 5-im brzinam, al pa če vsaj kdo ve ker bi bil v mojem primeru najboljši(rabm tip, da bom lohka na netu isku, more bit pa 5 brzin).

Lp Dejan
dado1986
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Torek 7.10.2008 17:38:25
Kraj: Okolica Ljubljane

OdgovorNapisal/-a vw t3 » Sreda 3.3.2010 9:51:35

ej zakaj si dal pa nalepko spredaj dol? na šipi
Uporabniški avatar
vw t3
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Nedelja 9.9.2007 23:27:16

OdgovorNapisal/-a dado1986 » Sreda 3.3.2010 19:54:16

zato k je bla že ful strgana, pa ker sm bn pas okol šipe preštrihu na belo barvo pa ni več pasal skupi 8)
dado1986
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Torek 7.10.2008 17:38:25
Kraj: Okolica Ljubljane

Naslednja

Vrni se na Predstavi svoj avto

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron