Obnova motorja

Pišete svoja dela- obnove... na VW.

Moderator: moderatorji

Obnova motorja

OdgovorNapisal/-a KALAŠNIK » Nedelja 18.10.2009 19:31:03

Danes sem se še vozil,upam,da ne zadnjikrat letos.Motor je že zunaj in na prikolici.Bila sva dva,postopek je trajal 15 minut.Jutri gre motor v prafaktor :cry:
KRAMER KA 110 1956
FIAT 300 1979
VW HROšč 1976
PONI EXPRES TOMOS 1972
VW T3 TRANSPORTER 1985
Uporabniški avatar
KALAŠNIK
 
Prispevkov: 319
Pridružen: Četrtek 27.8.2009 15:21:37
Kraj: Straža

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Nedelja 18.10.2009 20:20:25

Danes sem se jaz lepo zbudil ob 9h v Kamniški bistrici v prikolici, z notranjo temperaturo 23 stopinj in nikako ne bi dneva menjal z tvojim ki si mogel šraufat pa makr samo 15 minut. :lol: :lol: :lol:
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2930
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a KALAŠNIK » Ponedeljek 19.10.2009 18:41:00

Naslednjo sezono bom tud jaz tako užival kot vi letos. Motor je že v pra faktorju,treba bo zamenjat ventile,ena glava je počena,bate cilindre,nekaj bo tudi brušenja,treba bo še strokovni pregled... :cry:
KRAMER KA 110 1956
FIAT 300 1979
VW HROšč 1976
PONI EXPRES TOMOS 1972
VW T3 TRANSPORTER 1985
Uporabniški avatar
KALAŠNIK
 
Prispevkov: 319
Pridružen: Četrtek 27.8.2009 15:21:37
Kraj: Straža

OdgovorNapisal/-a CRC » Ponedeljek 19.10.2009 20:32:51

Kater motor imaš?
CRC
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Nedelja 13.11.2005 16:19:47

OdgovorNapisal/-a KALAŠNIK » Torek 20.10.2009 16:41:51

1200 :cry:
KRAMER KA 110 1956
FIAT 300 1979
VW HROšč 1976
PONI EXPRES TOMOS 1972
VW T3 TRANSPORTER 1985
Uporabniški avatar
KALAŠNIK
 
Prispevkov: 319
Pridružen: Četrtek 27.8.2009 15:21:37
Kraj: Straža

OdgovorNapisal/-a KALAŠNIK » Torek 20.10.2009 16:51:12

plehe imam že doma,kar je za poštrihat.Naročit pa moram bate in cilindre-komplet,glavne ležaje(za prvo brušenje gredi in prvič reskan blok),ojnični ležaji(za prvo brušenje),ležaje odmične gredi(standard),ojnične puše,in oljno črpalko :shock: :shock:,pa še 8 kom cevk za dročnike
Zadnjič spremenil KALAŠNIK, dne Sreda 21.10.2009 13:46:14, skupaj popravljeno 2 krat.
KRAMER KA 110 1956
FIAT 300 1979
VW HROšč 1976
PONI EXPRES TOMOS 1972
VW T3 TRANSPORTER 1985
Uporabniški avatar
KALAŠNIK
 
Prispevkov: 319
Pridružen: Četrtek 27.8.2009 15:21:37
Kraj: Straža

OdgovorNapisal/-a CRC » Torek 20.10.2009 17:44:11

Privč rezkan blok boš naročal? Kaj pa ventili pa vodila za njih?
Za ves materjal lahko poskrbim jaz , tudi za rezkanje bloka. Tudi če nisi iz Lj ni problem , pošta je pri nas dosti poceni.
CRC
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Nedelja 13.11.2005 16:19:47

OdgovorNapisal/-a KALAŠNIK » Torek 20.10.2009 17:59:13

noo,blok bom dal reskat,ne kupil!Je že na poti v ljubljano(viator)Ventile že imam,pa tudi ostali materjal sem že kupil čez sezono,za enkrat mi manjka kar sem napisal :cry:
KRAMER KA 110 1956
FIAT 300 1979
VW HROšč 1976
PONI EXPRES TOMOS 1972
VW T3 TRANSPORTER 1985
Uporabniški avatar
KALAŠNIK
 
Prispevkov: 319
Pridružen: Četrtek 27.8.2009 15:21:37
Kraj: Straža

OdgovorNapisal/-a CRC » Torek 20.10.2009 18:08:18

Ja ,sej se mi je zdel , v vsakem primeru, kar se materjala tiče pa mi lahko če se boš odločil pošlješ spisek na info@bug-customs.com
pa ti naredim predračun. Glede bloka pa majčken nasvet naj ga popravijo tudi na axialnem ležaju v širino. Oz bolj enostavno ker so te bloki zelo mehki se vedno stolče tudi axialni del sedeža za 4 ležaj originalno je 22mm , pa naročiš da ga z zunanje strani (torej z strani ki jo vidiš ko snameš vztrajnik) porezkajo na npr.21.8 oz. toliko da bo sedež spet ok. ampak ne manj kot 21mm. Pa se potem naročijo temu primerni ležaji. Drugače bo tvoj trud bolj ali manj zaman.
CRC
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Nedelja 13.11.2005 16:19:47

OdgovorNapisal/-a KALAŠNIK » Torek 20.10.2009 18:15:57

Kar se tiče brušenja in kar spada zdraven ima mehanik,jaz sam bol švoh v mehanki,samo materjal moram nabavt.če sem mehanka prou zastopil, gre na brušenje v lj. potem pa še enkrat zaradi puš in ležajev.
KRAMER KA 110 1956
FIAT 300 1979
VW HROšč 1976
PONI EXPRES TOMOS 1972
VW T3 TRANSPORTER 1985
Uporabniški avatar
KALAŠNIK
 
Prispevkov: 319
Pridružen: Četrtek 27.8.2009 15:21:37
Kraj: Straža

OdgovorNapisal/-a CRC » Torek 20.10.2009 18:39:23

Ne razumem prov dobr. Zakaj dvakrat ? Pa to kar sm prej napisal je nujno nardit, drugač bo bolj klinc. A se ta mehanik spozna prov na hroščeve motorje al je splošen mehanik?
CRC
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Nedelja 13.11.2005 16:19:47

OdgovorNapisal/-a KALAŠNIK » Torek 20.10.2009 21:19:28

Ta mehanik je imel sp,celo živlenje je in bo šraufal hrošče.Je že vpenziji.Je zagovornik originala,ne tolko predelav.
KRAMER KA 110 1956
FIAT 300 1979
VW HROšč 1976
PONI EXPRES TOMOS 1972
VW T3 TRANSPORTER 1985
Uporabniški avatar
KALAŠNIK
 
Prispevkov: 319
Pridružen: Četrtek 27.8.2009 15:21:37
Kraj: Straža

OdgovorNapisal/-a CRC » Sreda 21.10.2009 9:04:28

sej ni noben govoril o predelavah.
CRC
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Nedelja 13.11.2005 16:19:47

OdgovorNapisal/-a buggy » Sreda 21.10.2009 12:09:14

Je ta mehanik Vrtačič iz Ĺ empetra? :?:
buggy
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Nedelja 13.5.2007 19:40:08
Kraj: Stara Bučka

OdgovorNapisal/-a KALAŠNIK » Sreda 21.10.2009 13:43:49

buggy napisal/-a:Je ta mehanik Vrtačič iz Ĺ empetra? :?:
Ja Vrtačič.Vem da ni noben govoru o predelavi.
Zadnjič spremenil KALAŠNIK, dne Torek 27.10.2009 18:17:20, skupaj popravljeno 1 krat.
KRAMER KA 110 1956
FIAT 300 1979
VW HROšč 1976
PONI EXPRES TOMOS 1972
VW T3 TRANSPORTER 1985
Uporabniški avatar
KALAŠNIK
 
Prispevkov: 319
Pridružen: Četrtek 27.8.2009 15:21:37
Kraj: Straža

Naslednja

Vrni se na Delavnica / Service /

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron