Obnova T3

Pišete svoja dela- obnove... na VW.

Moderator: moderatorji

OdgovorNapisal/-a vw t3 » Torek 1.6.2010 22:57:24

ja jaz sm zdej zračunal da se pri 3000 obratih peljem dobrih 90km/h. seprav da če zamenjam motor se mi potovalna (3000) hitrost ne bo povečala, ampak bom dobil samo na moči? ali bi moral za dizla računati kako drugače, ker je ta menjalnik bencinski?
Uporabniški avatar
vw t3
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Nedelja 9.9.2007 23:27:16

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Torek 1.6.2010 23:21:36

Pravilno razmišljaš, če imaš dovolj močan motor potem, daš lahk tudi malo večje gume, in dobiš tukaj nekaj kilometrov jaz imam nižje kot original(195/65/15).
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a vw t3 » Sreda 2.6.2010 9:55:22

kaj pa a se da kak drug menjalnik lahko gor? od kakega os. vozila, da bi dau komplet motor+menjalnik, al kaj lahko še narediš?
Uporabniški avatar
vw t3
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Nedelja 9.9.2007 23:27:16

OdgovorNapisal/-a vw t3 » Sreda 2.6.2010 10:11:02

al pa kj tazga
http://cgi.ebay.de/VW-T2-T3-TDi-Getrieb ... 19bca53981
sam 1400 dat da se par km hitrejš peleš. mislm da ne
Uporabniški avatar
vw t3
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Nedelja 9.9.2007 23:27:16

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Četrtek 3.6.2010 7:59:24

Dobr ali drag.
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Sreda 9.6.2010 1:28:28

Po tednu pauze dela se nadaljujejo, danes je bila zamenjava nihajnih rok. Roke sem imel že pripravljene z novimi querlenkerji.

Dva imbusa dol.

Slika


Tukaj je pa dobro si zamerkat pozicijo, da ni potrebno iti na optiko škodi pa ne.

Slika

jaz sem si zatočkal šrauf pa zmeril tako, da sem ga potem nazaj dal na isto mesto pa še zmeril razdaljo pri zglobu od pleha. Ker med roko in plehom je excenter podložka.

Slika


Slika


Za to delo je potrebno imeti imbus 14

Slika

Slika


Za konec pa še komplet podrl čeljust jo očistil in na koncu prebarval. Leva je bila že lani na vrsti.

Slika

Lahko noč.
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a triker » Torek 21.9.2010 9:14:01

Zdravo.

Zanima me, če si sam zamenjal querlenkerje in če si kolk stane par in kje se jih da kupiti.

Maš mogoče izkušnje z obnovo zadnjih nihajnih rok. Pri meni ima ena namreč že malo lufta.
Ĺ raufi ponavad pri teh rokah prirjavijo na vložek gumibloka. Se jih da odvit če se jih pogreje ali ne? Na suho mi pr dveh kombijih, ki sem jih razkopal še ni uspelo.

LP
triker
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Četrtek 29.5.2008 10:02:18
Kraj: cerkno

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Torek 21.9.2010 22:55:58

Ja ja sam tukaj na moji strani imaš postopek.

http://www.vwbusklub.com/index.php?opti ... &Itemid=93

Querlenkarje dobiš tukaj oziroma ti jih nabavim po isti ceni.

http://www.pps-shop.at/catalog/product_ ... s_id/11369

Ampak to je kopija malo boljši pridejo 25 eur na VW original pa 40 eur seveda govorimo o komadu. Jaz sem dal te najceneje bomo vidli koliko časa bodo zdržali.
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Četrtek 23.12.2010 22:18:34

Lani je bil projekt 5 gang in 2x weber pa sem študiral kaj bi letos pogruntal pa sem se spomnil na servo volan in material se je začel zbirat.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... NX:IT:beer:


In paket prišel


Slika

Slika

Slika


Morem še nabavit pumpo pa potem preštudirat kam jo namontirat in narediti novo jermenico za dva jermena, še bo veselo....
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Petek 18.2.2011 19:38:24

Pumpa tudi že nabavljena, ampak sodeč po hitrem pregledu situacije okoli motorja ne bo nič s pumpo, ker je nimam kam pametno postavit.

Slika[/img]
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Torek 22.2.2011 0:52:49

Tiste pumpe nimam kam postavit, bom dal kar električno od opelna od spredaj.

Slika
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a KALAŠNIK » Sobota 26.2.2011 13:09:25

Anton aus napisal/-a:Tiste pumpe nimam kam postavit, bom dal kar električno od opelna od spredaj.

Slika
se mi je kar zdelo,da ne boš kar tako hitro vrgel puške v koruzo!!!
KRAMER KA 110 1956
FIAT 300 1979
VW HROšč 1976
PONI EXPRES TOMOS 1972
VW T3 TRANSPORTER 1985
Uporabniški avatar
KALAŠNIK
 
Prispevkov: 319
Pridružen: Četrtek 27.8.2009 15:21:37
Kraj: Straža

OdgovorNapisal/-a dexit » Nedelja 27.2.2011 1:22:02

prelepa doka! svaka cast na trudu 8)
Uporabniški avatar
dexit
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Nedelja 30.1.2011 1:54:59
Kraj: belgrad[e]

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Nedelja 27.2.2011 16:10:43

Dexit: Dobra je a biče još bolja kad sve stavim gore šta je planirano.

Kalašnik: Saj veš ne damo se kar tako.
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

OdgovorNapisal/-a Anton aus » Sreda 2.3.2011 9:43:23

No pa sem rešil tudi teorijo priklopa pumpe, to je ena od šestih shem, ki je bila potrebna da sem osvojil priklope na pumpi.

Slika
Expert za aircooled T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Mercedes-Benz Klub Slovenija
Uporabniški avatar
Anton aus
Administrator
 
Prispevkov: 2929
Pridružen: Torek 4.1.2005 12:11:17
Kraj: Črnomelj - Izlake

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Delavnica / Service /

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron