Ker zglobi niso bili vsi dobri je sledil remont vsega kaj imam 14 zglobov in sem komaj zbral 4 dobre po celem dnevu pranja.
Treba pa bit previden, ker vse polosovine niso enkako dolge do 82 je ena dolžina po 82 letniku druga dolžina in avtomatik ima tretjo dolžino.
In kaj se je potem zgodilo, sem si rekel če so že polosovine dol potem bom še zamenjal 4 stopenjski menjalnik za 5. Ko snamem menjalnik so sledovi olja iza vztrajnika.
Odšraufam flančno v kateri je semering in nikakor ne popusti dihtunga med flančno in karterjem, tako da mi je otrgalo dihtuno na karterju- ok itak je že fajtalo na spojih. Pogledam spredaj na gredi tudi že popušča semering, če hočeš to zamenjat jre potrebno snet zobati jermen. Da lažje delaš treba snet dol tudi auspuh, ker je pri meni lonec bil zavarjen ga treba dol odflexat.
Ko to vse gledam vidim, da je tud slab semering na odmični no pa imamo sedaj dela za kakšen teden - joj joj kam sem zaglibil z eno menjavo manšete na polosovini.
Da se malo ohladim zmečem v delavnico vse menjalnike ki jih imam tukaj.
No potem pa še opazim da je na 5 stopenjskem menjalniku spojna osovina, tam kjer gre osovina v ležaj v gredi poškodovana.
Sedaj bo treba pa še zvone dol snet pa osovine zamenjat, mislim da sem za februar priskrbljen z delom.
Ja res je zgledalo, da bo to v enem dnevu gotovo sedaj pa je posla za cel februar, kajti tudi menjalnik bo treba razdret, ker ne dela tako kot bi moral.
Napisal/-a Anton aus » Ponedeljek 9.2.2015 1:06:05
Če je že toliko menjalnikov, pa naj bo še dvigalo za menjalnike v delavnici.
Zgleda pa da bo treba motor dol vzet, kajti frajeri so dali benzinski menjalnik gor pa spojno osovino 2,5mm premalo odžagali in je osovina pritiskala na gred in zjebalo naletne podložke glavne gredi pa tudi gred malo načelo.